Friday, July 3, 2009

Tahniah pada pendebat PDSZA 2009

Assalamualaikum wbt

Sekalung tahniah kepada semua pendebat PDSZA 2009 yang telah berjaya menyertai pertandingan debat pantai timur tahun ini. Terima kasih kepada semua pihak yang terlibat secara langsung atau tidak yang telah membantu kelab sebelum, ketika dan selepas pertandingan ini diadakan.

P/s: Oleh kerana terdapat masalah teknikal - laptop rosak dan cable USB tak der, jadi gambar2 pertndingan akan di upload kemudian. Maaf yer.

Terima kasih

DEBAT UNTUK SEMUA

Dari meja:
Mohd.Ramadan bin Ab.Hamid
Presiden

5 comments:

SK said...

'there must be sumthing to PAY'

Pada ceq ni kata2x keramat...
Abg Lan cakap this word time training kat UIAM Gombak dulu...

So;
I juz wanna to say CoNGraTs to all IIUM debaters..

For group UIAA:
-Mohd. Ramadan
-Farhaneen Afzal
-Nur Hanisah

For Group UIAB:
-Mohd. Norziad
-Nurul Saidatul Yuhanis
-Shah Emilia
-Nurul Shuhada

Best Speaker PDSZA 2009:
-Farhaneen Afzal (secara keseluruhan)
-Mohd. Ramadan (Pendebat terbaik Match Akhir)

Kita semua dah pun "bayar" harga yang perlu dibayar iaitu segala usaha, kesakitan, kepayahan sepanjang kita semua bertarung untuk PDSZA 2009... Semoga semua kenangan di Gombak & UiTM Dungun tu berkekalan... Amin


p/s: Ceq windu sgt studio kat Gombak & Library tempat ceq & kawan2x slalu training...

Sampai Syurga said...

Wahhhh... tahniah pada semua pendebat....

Syukur Alhamdulillah...

Owh ye;
Special thanx to our trainers in IIUM Gombak;
Abang Daud, Abang Lan, Abang Jep, Kak Husna, Kak Kajol, & semua yang terlibat secara langsung ataupun tidak langsung...

Special thanx also to Cikgu Fuziah Rosman, our KDBMK advisor yang slalu bagi semangat pada kami x henti2x.. Thanx for all the support, doa & everything ya...

Thanx also to Siti Nurrul Husna & Zahirrah for all your help & support...

Thanx juga pada semua yang terlibat secara langsung & tidak langsung...


Now I'm believe that KDBMK is OnE BiG HaPpY Family.. :-)


Regards;
Sampai Syurga 2009.

Kelab Debat Bahasa Melayu Kuantan said...

Terima kasih kepada sumer yang bagi komen yer.. :)

Anonymous said...

syukur alhamdulillah..
segala dugaan dan halangan telah pun kite tempuhi bersama dgn jayanya..

insyaALLAH..
kita akn kekalkn kejayaan ini dlm apa pun jua pertandingan debat pada masa akn dtng...

kejayaan kita di PISZA adalah titik permulaan utk kite terus maju..

[menuju puncak impian dihati..
bersama janji..azam sejati..
pasti berjaya di arena debat..]

gitUuEee..
chaiyOok2x!!~

Khadijah Mohammad Murad said...

Salam Semua...

Ucapan "TERIMA KASIH" secara peribadi saya tujukan khas buat:

1. Rakan2x baik saya semasa menjalani latihan debat di Gombak;
Niniey, Anys, Ziad, Suraya Emilia..
Mereka adalah tulang belakang saya ketika saya amat perlukan sokongan... Terima Kasih tak terhingga saya ucapkan kepada mereka...Mereka yang sentiasa berada disisi saya ketika saya berada dalam keadaan "stressure", (Stress+Pressure)....

Special thanx also buat Niniey yang always berada di samping saya ketika saya berada dalam arena perdebatan... Banyak sokongan comes from her... Setia mendengar segalanya dari saya..

Anys & Ziad yang sentiasa berkata kepada saya,"We are in 1 big family" when saya berat untuk meluahkan sesuatu masalah.

& lastly, to Suraya Emilia yang memberikan jalan terbaik kepada saya untuk menyelesaikan masalah...

Thanx Frenz.

2. To my seniors;
Kak Haneen & Abang Ramadan yang sentiasa sabar dengan karenah saya.. Sokongan & semangat yang diberikan oleh mereka saya pegang sehingga saya menjejakkan kaki ke pentas final...

Kak Haneen tak pernah kenal erti penat.. Walaupun baru sampai di UiTM Dungun, terus bawa saya ke pantai, bertanya tentang perdebatan & sebagainya...Kata2x beliau yang masih saya ingat, "Kita enjoy jer debat,k...". Sebelum mula perdebatan, beliau akan always berkata,"You Can do it, KD!"...

Abang Ramadan, yg mana saya tahu beliau agak risau dgn tajuk usul pada mulanya, Tak pernah beliau pamerkan kerisauan kerana beliau tahu akn menjejaskan emosi seluruh team lagi2x saya...Kata2x keramat,"Team kita boleh!"...

Maka, semangat saya datang daripada semangat mereka berdua..

Kak Aimi Sarah yang sentiasa ambil tahu perkembangan kami di Gombak & datang melawat kami untuk memberikan ilmu perdebatan kepada kami.. Thanx..

Kak Shuhada, yang saya rasakan sebagai 1 anugerah kepada saya yang mana sentiasa tenangkan saya apabila sampai 1 ketika saya rasakan seperti hendak menangis kerana tekanan yang saya hadapi untuk bentangkan hujah2x yang diberikan pada perlawanan akhir (final match) dgn usul Sis Pendidikan Negara Maju: Model Terbaik Untuk Malaysia.

3. Cikgu Fuziah Rosman yang juga saya rasakan sebagai sinaran cahaya baru buat diri saya yang sentiasa percayakan diri saya walaupun saya adalah perantis dalam Dunia Debat...

4. To my other frenz; Siti Nurrul Husna & Zahirrah yg banyak bagi support & also pertolongan yang tidak dapat saya balas...

5. To all KDBMK members yang memberi support & also doa yang sentiasa mereka kirimkan kepada kami.... Thanx to all of you...


KDBMK, Fighting!!!!!!


Regards;
Khadijah Mohammad Murad
Team UIAM(A), PDSZA 2009,
KDBMK.